Glutenfri fika i Klippan!

 Idag var jag och dottern en snabb runda på Sweet Harmony i Klippan. Det är ett ställe som är helt fritt från gluten, så där kände man sig säker 🙂

Lokalen var väldigt mysig men utbudet på fika var tyvärr inte så jätte stort.

Jag bestämde mig för att testa deras brownie, och det gjorde jag helt rätt i 👌Härligt len, med nötter som ger lite krisp. Väldigt god.


Dottern tog en chokladboll (vilket enligt mig var det enda barnvänliga). Den föll tyvärr inte henne i smaken. Hon har selektiv ätstörning så det är inte alls många livsmedel som fungerar, så det var ju en ren chansning att det skulle gå.
Men vi fick en påse så vi kunde ta med den hem, där den åts upp utan problem 😃


Så, super mysig litet fik. Jätte kul att det finns ett helt glutenfritt ställe så nära. Nästa gång får det testas annat än sötsaker 😋

Kommentarer